Thebediscallingme

Sängen skricker efter mig nu och det är lika bra att inte göra motstånd!
Uuhf, ännu en ensam natt, tycker verkligen inte om det , så sjuuuukt tråkigt.
Hoppas på lite omväxling imon nu då..

Just det ja .. Nästa vecka ska jag ju försöka mig på den där sallads dieten..
Eller inte riktigt kanske , men frukost - Middag ( skolan då ) - sallad.. Så äter sallader till kvällsmat istället för massa jävla mackor o liknande ! Sen får vi se.. Att jag äter middag i skolan är för att jag vill inte ta med mig sallad dit och hinner inte springa hem på varje middagsrast för att äta och sen blir jag riktigt skiit sur om jag inte får äta sådär mitt på dagen ! Då får jag typ huvudvärk och blir suuris, vill inte utsätta mina kära klasskamrater för detta .. hoppas det blir bra iaf. Finns ju liksom hur mkt som helst man kan ha i salla.. Tonfisk , kyckling , skaldjur m.m MUMS!!

Nej nu ska jag slänga mig 2 m till vänster ( min sängis står där ) och krypa ner..
NattiNatti Emma Ericson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0