Tankar..

Jag vet inte om det är "dagen efter" som spökar eller en vanlig dålig dag, men har så sjukt mycket tankar i huvudet just nu och vill bara berätta allt men icke.. När ska jag våga yttra mig om något till någon?
Det är så sjukt jobbigt just nu.. Känns som att hur jag än gör så får jag skit på något sätt, löste lite igår iaf, det känns bra !
Idag är en sån dag då Emma Ericson inte ska vara själv.. Det blir inte bra då!
Känns dumt att ringa hit någon också, men får väl typ gå o lägga mig eller något..
Aja, jag ska inte skriva om min tråkiga vardag..

Får ta en dagens låt på detta, bara för att de passar in.. Eva simons - silly boy.

Pusspuss Emma Ericson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0