Söndag - Ettendainläggidag..

Hejsan :)

Igår som ni alla vet så var jag hos min syster , kl 3 på natten så tog jag min passagerare och körde till Ljungby igen :)
Imorse så kom jag hem så låg min bror fullt påklädd på soffan utan täcke och kudde.. men med keps. Han hann knappt komma hem inatt innan han somnade.. Så går det om man festar till 5 på morgonen..
Iaf så behövde jag inte köra hem honom till Halmstad igen så jag tog min kamrat Emma med mig i bilen och körde till Agunnaryd för att se på när Noahtoa hade gymnastik :) Efter det så körde jag till ryda o lämnade bilen och fick skjuts tillbaka av mammi ♥
Nu sitter jag här på soffan o ska snart sova!
Emma kanske inte tycker det är så kul att jag sitter i hennes " säng " :P

Aiija, hör av mig imorgon! Får se om jag går till skolan , mår fortfarande inte helt toppen ! :/
Pusspuss Emma Ericson ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0