Söndag - Det snurrar i min skalle

Halloo..
idag när man vaknade så var det både glädje & sorg :P Mådde som man man förkänar..
Igår var skiiit kul , bästa på länge :) ojojoj, vilken kväll! Dans, dra sig mot garderoben , puben , springa efter främande kille m.m ! hahaha! Tummen upp ! :) Grejen var ju den med att när vi skulle gå ner till stan så skulle vi gå över bron där Helen (?) och Oskar stod och pussades på "ensam mamma söker" men det missade vi :P Får ta det nästa helg !
Nästa helg blir det antagligen också utgång + att min bror är här , BÄST!

Nu snart kommer Emma och vi ska kolla på ensam mamma söker och äta lite maaat har inte ätit så mycket idag än;D Har inte riktigt känt för det ! Knäckebröd och en Kinder maxi ;D (Y)
Sen får vi se hur kvällen sluuutar! Alltid lika roligt att se :P

Just det ja!! Bilder från igår har jag tyvärr inte :( Men gå in på Dangerforstrangers.blogg.se & corneliasimonsson.blogg.se så hittar ni lite ;D


Pusspuss Emma Ericson ♥

Kommentarer
Postat av: cornelia

sjuk kul igår! :D

2009-10-11 @ 21:06:17
URL: http://corneliasimonsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag gillar att gnida mig mot garderober ju! :O Och jag vet att du med gör det! :D

2009-10-12 @ 18:00:40
URL: http://dangerforstrangers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0