Partyyy!

Hey partypeople !

Nu sitter jag i min soffa och väntar på att allt folk ska rulla in , sen blir det boooowlng och Puben !
Hoppas på att detta blir en suuuperkväll! Ser verkligen fram emot att få träffa alla och bara ha kul utan att behöva oroa sig för nåågonting !

imorgon berättar jag om allt som hänt under veckan , funderar på om det inte är många av er som är lite nyfikna på vad det där om Jesus handlar om ;) haha , kommer ändå inte kunna göra så mycket mer i morgon än att ligga i sängen så då kan jag lika väl skriva ett långt ( men roligt ) inlägg här ;D

Nu måste jag springa och raka mina ben innan folket kommer , idiot som jag är så har jag glömt det ;)


Här har ni mig ( till höger ) och födelsedagsbarnet som ska firas ikväll !
Denna bilden togs för 3 år sen när vi var och bowlade sen kollade på innebandy , MYCKET trevlig kväll ;)
Grattis Ewe !!

Pusspuss Emma Ericson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0