Onsdag - Knäckebröd.

Hejsan Hejsan . :)

Sov till 08.15 - looove it - för att sen duscha, klä på mig , sminka mig och äta min frukost..Knäckebröd !
Men nu efter frukosten så är det ju bud på att gå ut och röka men jag håller mig ! Dee ni :)
Det är jobbigt, men jag fixar det . Får se när hjärnan inte klarar vänta längre ! ;D 

Vid 10 börjar jag idag igen - Fotohuset ropar - efter praktiken får vi se vad som händer.. förrutom att jag ska övningsköra .. Kanske drar till a-ryd, hmm..
Syster ville att jag skulle fota höstbilder på henne, Noah & Johan och det vill jag gärna göra men då måste jag få tillbaka min kamera laddare, för min kamera har varit död sen September.. känns sådär bra!
Men får väl ta med kameran till praktiken idag annars och ladda den där..

Neeehe, om jag skulle börja fixa mig lite så jag kan börja dra mig?
Ha en kanon bra dag allihop så hörs vi senare !


Pusspuss
Emma Ericson ♥

 


Kommentarer
Postat av: cornelia

lycka till med sluta-röka-saken, haha :) det klarar du !

2009-10-14 @ 14:45:33
URL: http://corneliasimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0