Onsdag - IKEA

Hejsan hoppsan :)

Jag tror jag är den gladaste människan i världen just nu, inte för att jag har så mycket att vara glad för men glad är jag! Känner mig stark, positiv & massa annat! :) Sen att jag kan vara en riktig sur f*tta ibland... Det hör inte hit, inte idag iaf :D Därför satte jag på en glad låt och började skriva här !

Vaknade upp idag , pigg som en lärka .. Gjorde bort mig lite , men det skrattade jag bort, sen drog jag mig bort till Linda där jag skulle spendera några timmar, projektarbets dag idag och vi skrev frågor ! Sen när vi va klara så kollade vi på tv och då kom den där reklamen för sås " blå band " ni vet när det sitter 3 ungar och ska äta och så fick dom ingen sås på potatisen och köttbullarna .. Så kommer deras pappa ( Eller vad det nu är ) och häller på och ungarna ba " SÅS... SKA DET VA !! " Då började jag tänka på IKEAs mat och skickade fort ett sms till min älskling (Johanna) och det tog inte lång tid innan vi kom på att vi skulle ta oss en tripp till IKEA för att äta dom där jekla Köttbullarna, Så vi drog med oss Linda också och åkte mot IKEA ;)
Väl på IKEA så åt vi och jag köpte ljus och en ny sån där som delar ägg och en låda ( ska göra en kamera hahaha ) m.m! Det va trevligt, sen hemåt igen och det va kul! ;D Händer alltid en massa i bilar när jag är med har jag kommit på! Idag satt vi mest och sjöng och dansade lite och sen lite hel och halv ljus besvär.. haha !
Puss på er 2 iaf,ni är kul! ;D
Väl hemma fick jag sällskap av Johanna en liten runda sen mys och sen lämnade hon mig ;D
Hoppas kunna sova inatt.. Min första ensamma natt typ i min nya lägenhet.. men det ska nog gå fiinfiint, har ju haft en inneboende , Emma Åstrand! Men icke idag!! :/ Men om vårt förhållande ska funka så måste man få lite space.. right ? :D Man lär sig av sina misstag! Emma , min soffa står tom inatt utan dig ! :'(

Aiija, Dagens låt : The killers - When we were young ! Varför ? Därför!
Nej men det va den låten jag valde innan när jag ville höra en rolig låt och den får mig att tänka tillbaka i tiden :)
93cd och sommaren 08 FESTFESTFEST!! ;D

Pusspuss Emma Ericson ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0