Onsdag - biilenärhär !

Hoppsan hejsan :)

Idag vaknade jag runt 11 tiden och fick information om vad som sas på mötet idag som jag missade. bajs..
Sen la jag mig på soffan med datorn i knät och kollade runt lite , Emma ( min inneboende .. eller ex inneboende ) ville umgås med mig en snabbis innan hon skulle till Egyptern så jag åkte en sväng med henne sen hem igen och sen in i en ny bil och fördes till Agunnaryd. Fick ett samtal lite tidigare på dagen , tandläkaren undrade om jag hade tid att komma imon.. jag som precis hade tjatat på mamma om bilen .. :P Fick ringa ingen och säga att jag MÅSTE ha den ;D Så jag stack till Agunnaryd snodde bilen sen till stan ingen, hann köra en runda till Lagan och ta en avskeds cigg med Emma ( hon åker om 20 min ) ... Fick sms av Jennie med som undrade om jag skulle med till växjö i helgen och ha lite kul , visst .. Om mitt sår läker , annars åker jag fan ingenstans. Plockade upp Jennie när jag kom från lagan och tog en cigg med henne också , hann prata lite med . Fick ju träffa världens bästa hund också :) Nu sitter jag iaf här hemma medhuvudvärk och är skiiit trött och ska sova snart.
Imon ska jag plocka upp Linda vid halv 11 och sen ut till Agunnaryd sen till Ljungby ingen för att göra lite projektarbete. :)

Hoppas verkligen att jag kan gå till skolan på fredag!! Orkar inte ligga hemma längre , det är nog fan det trååkigaste jag vet ! :/

Jag kan gråta för din skull just nu.. Hör av dig ?

Pusspuss
Emma Ericson ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0