ögonengårikors.

Herre jesuuuus vad trött jag är :s
Har hållt på såhär i 2 veckor nu, jag bara sover och sover ! Lika bra att gå i ide.. Right ?
Nej men ditt jobb är inget för mig :)

Kom hem för en stund sen , har ju varit hos Johanna idag på smyckes party, det fanns hur mycket fint som helst men plånkan skriiicker så fort jag öppnar den just nu så fick slå mig själv på fingrarna !
När jag kom hem så slängde jag ner fötterna i badkaret och spolade så mycket varmvatten som möjligt på dom och filade lite , DET BEHÖVS EFTER NÅGRA DAGAR PÅ FOTOHUSET!! ;D Så nu ligger jag i soffan med raggisar på fötterna och värmer mig under mitt duntäcke ! Myyys .

Imon blir det praktik igen och sen övningskörning , sen får vi se hur kvällen slutar !
Kanske skulle ta mig till Agunnaryd och sova hos min älskade syster och hennes älskade son, eftersom hon inte vill sova själv i det nya huset .. Då får ju lillasyster ställa upp!
Nej nu ska jag kolla vidare på tv:n och gosa ner mig i mitt täcke !

Vill ha smssmsmsmsmsmsmssmsmsmsmsms!

Pusspuss
Emma Ericson ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0