Måndag - Syskonmys

Hejsan !

Noah ligger jämte mig i soffan och har precis somnat, syster ser inte så värst pigg ut heller och jag är rätt neutral av mig, har ont i magen bara ;D har varit här sen i igår det är trevligt att få umgås med familjen , sjukt hur mycket man uppskattar det mer när man inte bor hemma längre :P

Ber iaf om ursäkt för dålig uppdatering men har verkligen känt att jag har behövt denna helgen för mig själv. Ni vet allt jag har skrivit om hur dåligt jag har mått, skickade ett sms och fick tillbaka ett som inte fick mig att må bättre.. Så jag har varit i Rydaholm & Agunnaryd hela helgen och gråtit sönder mig. kommer  vara här tills imorgon! Syster kör mig antagligen hem .
Men nu vet jag iaf hur saker och ting ligger till , men är ändå deppig ! :/
Men som alla andra säger , det är bara att ta nya tag.. jovisst! I will try ..

I veckan väntar bad , fest & vänner och det tycker vi om ! HÖSTLOV!! :)
Är sjukt pepp på fredag alltså Wassaponken, Strömlös, Österbeerg, Emmapemma och massa dricka ( Förfest )
Sen blir det bowling och stan ( fest )
Sen brors det på hur jag mår, annars blir det att dra hem en massa folk och ha efterfest , men brukar alltid må skit så räknar fan inte med det men det hade varit toppen ! någon som är på !?
Hela fredagen är för att vi ska fira Evelina som fyller 18 så grattis till henne :)

Om någon annan av mina frendies vill hitta på något i veckan så kan ni ju slå en pliiing !

Pusspuss Emma Ericson ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0