Lördag - 031009

Uuh, idag är jag verkligen skiit trött ! Vrf har jag blivit såhär ?
Jag är trött heeela tiden och somnar på 3 sekunder.. Visst det e ju toppen ibland, men jag har Noah här idag och då är det inte så kul! Vill ju gärna ha ork att leka med den ungen med ;D Vi har iaf kollat på film , ätit lördagsgodis och lekt i lekparken. Emma var ju här med och hjälpte till och värkar som hon har fått lite koll på hur man handskas med barn ;D

Idag börjar ju även körslaget och vem är inte med där om inte.. min lilla älsklings skåning.. Ola!  Wooho ;D
Den där Carolina kan ju dra något gammalt över sig. Nej, henne tycker vi inte om!

Får se om Emma kommer in och delar lägenhet med mig inatt ! :)
Nej.. nu får jag fortsätta min städning!

Pusspuss Emma Ericson♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha :) Lite bättre är jag nog ;D

Fy för den där Carolina >.<

EUW!



Fick inget sos sms så förstå nog vad som hände ;)

2009-10-04 @ 09:52:27
URL: http://rosasvavandemoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0