Fredag - Myskväll !

Hejsan .

Idag var jag i skolan , folk fick glo.. Johanna Jensen är rätt duktig på det ;)
Vet inte om någon har gett Christer lyckopiller.. för shit vad glad han va .. Typ pratade om sin ungdom, lät oss sitta på Youtube och jag pratade tom i mobil.. Hmm, Aiija han kanske har sina dagar med.. Mens konstant ? förutom idag då ;) (Christer är våran lärare för er som undrar )
Efter skolan så gick jag upp till Linda, tog hennes mammas bil och körde Liinds ut till stallet, lite myspys där med den ena hästen ... tills hönsen kom, då gick jag ! Äckliga djur det där.. blöö!
Sen in till Ljungby ingen, johanna plockade upp mig och körde mig till Ryda så jag kunde hämta the car sen körde vi race till stan ingen ;D
Hämtade upp Linda , handlade , hem till mig och förberedde maten. Sen körde jag hem Jella när hon slutade jobba! ;) När vi kom tillbaka till mig så gjorde vi maten och sen mys i soffan. :) Behövde detta !
Körde hem Linda, och körde och plockade upp Jennie och tog en cigg sen skulle hon vidare helt plötsligt.. hmm;)
Sen körde vi min första raggis på stan hahaha, åk bil med Johanna - Lovar det blir inte tråkigt, du är sjuuuk i huvudet människa :) ♥

Nu sitter jag här själv ingen och som vanligt så deppar jag ihop totalt. Sitter här och lyssnar på In flames och vill typ lägga mig under täcket och gråta ihjäl mig..
Vet liksom verkligen ingenting just nu.. fattar nada ! Har jag gjort något mot dig ?
vet inte vad jag ska göra för att få kontakt, bad dig ändå säga till.. vet inte hur länge jag accepterar detta!
Please heal me.. I can´t sleep Thought I was unbreakable but this is KILLING me ..

Måste börja skriva mer här , får inte deppa totalt. Får se om jag beger mig till mor min lite under lovet, men finns ju en risk att det blir värre då för där har jag väl inget stöd heller.. Mamma jobbar ju! :/ Bättre att vara hemma med kompisar och systeryster och Noahtoa?! mm, så får det bli! Sån toffel jag är ändå.. Stannar ju typ bara IFALL jag får ett sms.. ojojoj.. lilla Emma , knasröv !

Neehe nu ska jag hoppa i sängen .. försöka bli av med hickan först ? :P
Soova länge imon ? GUDNÅDE den som väcker mig.. Okej, kanske inte blir sur om det är DU! Brors iofs på vad du säger .

Bara låt mig bli lycklig.. Ska det vara så jävla svårt ?

PussPuss Emma Ericson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0