Fredag - Halmstad

Hejsan , vad lycklig jag blev när jag kollade statistiken idag ;)
Fortsätt så.. börja kommerntera med kanske ? :)

Nu sitter jag i skolan och har rörligbild snart är det lunch sen slutar vi , det tycker vi om!
Sen vid halv 4 ska jag hämta viktor ( johannas lillebror ) sen vid 5 tiden drar jag mig till halmstad .. ska hämta min bror som ska komma till mig , det tycker vi ännu mer om!
Ikväll får jag dra mig till en fest för att fira min vän wass , fast jag är lite sjuk så stannar nog inte så länge tyvärr.. Får ta det en annan gång :/ Ska iaf säga Grattis <3

jaja , nu måste jag ringa min mamma och berätta att hon inte får bilen förens typ... 8 ;) haha !

PussPuss
Emma Ericson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0