Du är crazy galen kvinna :)

En tråkig mörk höst/vinter kväll, vad kan vara mer deprimerande? En sak I know.. men bort se från det.

Var ju som sagt och Fikade med Johanna och Tobbbjörn ( johanna döpte om honom ) det va iaf riktigt trevligt och wassaponken tog en liten chokladboll medans jag tryckte i mig en baguett och Johanna en bakad potatis :)
Älskar café 13:s baguetter ♥ MUMS! Men innan vi stack på fikan så drog jag och Johanna en sväng med hennes car och det går inte att ha tråkigt i en bil med Jensen.. Helt crazy galen i huvudet! Läs på hennes blogg så förstår ni : http://Dangerforstrangers.blogg.se :) Vilken bruuuud alltså :D I will always love you ♥

Kom iaf hem runt halv 6 - 6 tiden och la mig på sängen .. Kan man hålla sig vaken då ? Niix..
Syster väckte mig genom att ringa och ville prata med mig om mitt lilla problem och drog en massa förklaringar,
Tack för du får solen att skina liiite iaf ! :)
Sen så somnade jag om och vaknade skickade ett sms och telefonen ringde igen, Denna gången var det min kära inneboende Emma , som inte sovit här på en hel natt nu :O Hon undrade om jag ville ha sällskap, och eftersom att det är typ det bästa som finns så tackade jag snällt ja till detta ! Så hon är på g hit.

Imon är det praktik för heela slanten och sen på kvällen så kanske jag ska till min jensen töös på smyckes party :) Inte för att jag har råd men alltid kul att titta :)

nej nu ska jag sticka iväg en runda ! Kanske uppdaterar mig senare om mitt lilla problem löser sig vill säga .. Annars sitter jag nog och tjurar hela kvällen ;)


Pusspuss Emma Ericson ♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

I Löööööv ju tö baby! :D <2

2009-10-12 @ 21:40:00
URL: http://dangerforstrangers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0