Shooolahopp!

Hejsan, Im back ;)

Idag tog min babe Linda Corell KÖRKÖRT , GRATTIS GUMMAN ! <3
Så hon ska få äran att köra mig till Alvesta och hämta mitt körkort och min älskade Balklänning, om jag får hem den idag så ska ni få en liiiten smygtit ikväll ! :)

Hela veckan har jag mått ällmänt skit och verkligen försökt hålla humöret uppe men har gått sådär speciellt i tisdags när jag och Linda skulle upp till Nordens Ark som ligger över Göteborg ca 30 mil ?? När vi kommer fram så är han som vi ska träffa sjuk och ligger hemma ... TACK! F*ck you ! Shit vad arg jag blev.
Men men , det blev ju som det blev ändå , får se om vi kan göra något åt det .
Nu ska jag även anställa Johanna Jensen till att fixa min blogg så det känns lite meningsfullt att skriva i den ;)

Ska skärpa till mig och ta tummen ur och fixa bloggen !

Pusspuss
Emma Ericson ♥

Kommentarer
Postat av: cornelia

hoppas du mår bättre imorgon då ;)

2009-11-12 @ 14:27:27
URL: http://corneliasimonsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, hoppas jag med. Går ut iaf. Jag & johanna ska ragga nu förstår du ! ;)

2009-11-12 @ 14:36:28
Postat av: Linda

Tacktack!

Han den där Tom Svensson kan ju fara och flyga idiot jävlen!

2009-11-13 @ 16:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0